Profit k-control – evaluer helheten

Tjenesten for deg som vil evaluere den totale kundeopplevelsen. Gjennom uformelle og uanmeldte besøk fra våre erfarne konsulenter får du som ansvarlig, svar på om det skjer uregelmessigheter i den daglige driften.

Du bestemmer selv hva vi skal fokusere på i våre anonyme kontroller – servicenivå, kassahåndtering eller atmosfære. Eller samtlige faktorer. Konsulentene våre kontrollerer f.eks. om det forekommer mistenksom registrering i kassen, kvitteringshåndtering, kontakthåndtering, om varer registreres på rett måte i POS-systemet, overtapping, ventetid, kundebehandling, kvalitet på bestillingen og mye mer.

Den skreddersydde kontrollen analyseres og sammenfattes deretter i en omstendelig rapport.

Dette kontrolleres

  • Servicenivå
  • Servering ved bordet
  • Servering fra baren
  • POS- och kontanthantering

Begynn å spare penger allerede i dag

La oss fortelle mer om hvordan vi kan hjelpe akkurat deres virksomhet.